Επισκόπηση

Η πολιτική επιστροφών και επιστροφών μας διαρκεί 14 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 14 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.

Eχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατέσσερις (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

1. Επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2732022694
2. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής
3. Το ειδικό καρτελάκι της εταιρείας Paisiou Kosmima καθώς και οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο
4. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως η απόδειξη αγοράς, καθώς αποτελεί μέρος τους προϊόντος
5. Εάν το προϊόν συνοδεύται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν
6. Μας αποστείλετε τα προϊόντα μέσω ταχυμεταφορικής: ACS (τηλέφωνο επικοινωνίας για ACS Σπάρτης: 2731 028403) με έξοδα αποστολής 3€ ή με οποιαδήποτε ταχυμεταφορική της επιλογής σας.

Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.

Σας ενημερώνουμε ότι η paisioukosmima.gr δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Σας ενημερώνουμε ότι η paisioukosmima.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχών βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι η Audaliz. Θα πρέπει να γίνει αποστολή των προϊόντων στην εταιρεία μας και σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τους πελάτες.

Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο {email} για ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές και τις επιστροφές.